22 Mayıs 2012 Salı

Farklı Bir Davetiye Önerisi


Mardin'e gittiğim zaman, Mardin Turizm ve Tanıtım Bürosundan bu kartları satın almıştım. Dörtlü set halinde zarflarıyla birlikte sadece 5 TL idi. Burdaki desenlerin çiçekleri dantel yapılıp üzerine yapıştırılmış. Hediye paketlerine iliştiririm, özel günlerde tebrik kartı olarak kullanırım diye düşünmüştüm, ama hiç birine kıyamadım. Öylece saklıyorum.  Tasarımı Meral Horne'ye ait olan bu kartların asıl özelliği ise Mardin E Tipi Kapalı Cezaevinde bulunan tutuklu ve hükümlü kadınlar tarafından üretilmiş olması. Çeşitli devlet kuruluşları ve sivil toplum örgütlerinin desteğiyle tabii... Bu proje beni gerçekten çok etkiledi, davetiye olarak kullanılmasının çok hoş olacağını düşünüyorum. Boyutları 11cm x 16 cm. Davetiyelerin arkasında adres ve telefon yok ama, burada yazan kuruluşları veya Mardin Valiliği aracılığı ile ulaşılabilir sanırım.

                                    

2 yorum:

  1. Böyle şeyleri destekleme taraftarıyım. Tasarım anlamında da çok güzel bir fikir ve projeymiş. Hemen facebookta da paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, bu blog alemi çok hoş.Yıllardır sivil toplum hareketleri içinde yer almaya çalışırım. Ama bu alemdeki gönül birliği gibi bir sinerjiyi hiç bir yerde görmedim. Teşekkür ederim.

      Sil