5 Temmuz 2012 Perşembe

Tamamen Uyduruk Bluz


Kadıköy Cuma Pazarından 3 TL, evet yanlışlık yok 3 TL ye aldığım viskon kumaştan bluz diktim. Burda'dan kalıp çıkarttım. Sonra kalıbı ben bile tanıyamadım. Önce degaje yaka yapmak istedim dikişdersinin degaje yaka bluzunu deneyecektim. Ama kumaş 50 cm kadardı, çıkmadı. Ben de omuzlarına küçük pililer koydum. Boyu yine de gözüme kısa görününce, eninden çıkan parçayı eteğine ekledim. Kumaşın biri boyuna, biri enine annem görmesin, hiiçç beğenmez!... Ama esnek bir kumaş değil nasılsa dedim, ne yapayım. 
Bir laf vardır: "Terzinin işi kötü, onu gösteren ütü" diye, ütüleyince hiç fena olmadı doğrusu. Hayatımda hiç bu kadar uyduruk bir şeye cesaret etmemiştim, ama sonuç tatmin edici oldu. Beyaz bir etek yada pantolanla kombinlemeyi düşünüyorum. Üzerimde o şekilde bir fotoğrafını da koyarım ilerde.


Pilileri ters kıvırmışım, dışa doğru bakması gerekirdi ;(

2 yorum:

  1. üzerindeki halinide görmek istiyorum:) bu şekilde güzel gözüküyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık bende yavaş yavaş kesip biçmeye alıştırıyorum kendimi.makina kullanmam güzel nakıştan kalma alışkanlık dikişteçok acemiyim sevgiler.

    YanıtlaSil