8 Temmuz 2012 Pazar

Kaneviçe İşlemeli Havlu


Bu havluyu ben işledim. Kızıma çeyiz olsun, annesinden bir göz nuru kalsın diye... Umarım çok mutlu bir evlilik yapar. Bunları da iyi günlerinde zevkle kullanır.
Ama başka ayrıntılara dikkatinizi çekmek isterim. Sabun Mardin'de "Nahıl" adlı (kadın emeğini değerlendirme koop.) dükkandan almıştım. Doğal sabun üzeri tahta baskı. (Ben şu Mardin'i ne kadar çok sevmişim, ne çok anı, bilgi ve görgü ile dönmüşüm.)
Deniz kabukları, bildiğiniz deniz kabukları üzerine peçete dekupaj yapmıştım, banyoda güzel duruyor.
Bakır eşimin ilgi alanı, bunları eskicilerden, hurdacılardan toplar, kalayını çıkarttırıp, cilalatır.

16 yorum:

  1. Umarim kiziniz mutlu bir hayat sürer. Havlu cok güzel olmus, kanavice islerini seviyorum ben de, dogal sabunlari da...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. "Tahtını yaparsında bahtını yapamazsın" derler ya, hepimizin çocukları çok mutlu bir ömür sürsün dilerim.

    YanıtlaSil
  3. ne zordur o kanaviçe.. benimde annem yapardı. denemişliğim var ama çok sabır ve emek gerektiriyor pek bana göre değil:) elerinize sağlık sizinki çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabır ama sayı ile yapıldığı için çok marifet gerekmiyor. Ben çocukluğumda çok işlemiştim, bir de emekliliğimde. Çalışma hayatı içinde işlemek pek mümkün olmuyor.

      Sil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık.şablonu acaba bana yollamanız mümkünmü çok beğendim gerçekten.mail adresim minikmarifetlerim@gmail.com

    YanıtlaSil