27 Ocak 2013 Pazar

BALONLU KIZ ÇANTA


Deseni internetten bulmuştum, kızım da bunu çanta üzerinde kullanmamı istedi. (Taaa ne zamandır :)) Nihayet dün dikebildim. Ama resmi orjinal boyunda kullanmak gafletinde bulundum. Kenarlardan şu kadar, alttan üstten bu kadar kalsın derken, 45 cm x 38 cm ebadında bayağı büyük bir çanta oldu.
Gerçi sahibi,  neredeyse evini çantada taşıyanlardandır. Ne ararsan bulunur :)
 İşte artık rahat rahat doldursun diyorum ve beğenilerinize sunuyorum...


Farkındaysanız iki balon da benden ekleme...

16 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş ama bu kumaş boyama mı, anlayamadım. Sanki direk kumaşa çıktı alınmış gibi, çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. Kumaşa baskı yapıldı...

    YanıtlaSil
  4. Tıpkı sizin eserleriniz gibi :)

    YanıtlaSil
  5. enfes olmuş.çok beğendim.kızınız güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hem kendim, hem kızım adına...

      Sil
  6. Çok beğendim. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ehil Keyif ve ozlems.corner Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Çok çok hoş olmuş gerçekten sade ve bir o kadar etkileyici, ben çok beğendim, uçan balonlar ise ayrı bir güzellik katmış, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel ,elinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Romantikbutik ve mormenekşeler çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. degmesin yagli boya araciligi ile ulastim sayfaniza
    masAllah degip sevgilerimi biraktim
    basarilariniz daim olsun
    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sevgili "Değmesin Yağlıboya"nın sihirli elleri bloğuma değmekte.Umarım yeni halini daha çok beğeneceksiniz.

      Sil