22 Mayıs 2013 Çarşamba

2013 Yaz çantaları 2


Yaz çantaları 2. Etap nihayet tamamladım. Ne zaman biraz çalışmak istesem, sanki haberdar oluyorlar da, işler yağıyor.  Heybeliada yolcusu bunlar.

Popart her zaman gözdem, içi elyaflı çalıştım, laptop çantası olarakta kullanılsın diye...

Bu vintage kumaş yeni, mavisi de, pembesi de, çok şık oldu.


Kadırga ve marin desenleri de yaz konseptine uygun olsun diye çalıştım. Heybeliada Askeri Lisesinin cephesindeki mozaiklerde de aynı kadırgayı gördüm. Çok hoş oldu, tam konsepte uygun yani. 

9 yorum:

  1. ellerinize salık hpsi harika. bayılıyorum yetnkli insanlara :)
    sitenizi takibe aldım bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  2. hepsi de harika olmuş.vintagelere bayıldım özellikle.ellerinize sağlık.feyzanincicileri.blogspot

    YanıtlaSil
  3. vintage olanlara bayıldım hepsi çok harika eline sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim. Ne güzel bir duygu, böyle güzel yorumlar almak.

    YanıtlaSil
  5. hoşun ötesinde çok şık ve güzel olmuşlar.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. merhaba sizi 10 marifet sitesinde kumaş çanta yapımı videosunda izledim hemen blogunuzu bulum takibe aldım ellerinize sağlık çok güzel bir blog

    YanıtlaSil
  7. Tesekkur ederim. 10marifet video cekimi cok heyecan verici bir deneyimdi.

    YanıtlaSil
  8. HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL AMA POP ART OLANI DAHA ÇOK BEĞENDİM:)

    YanıtlaSil