8 Eylül 2013 Pazar

"Sweet Home" Yastıklar


"Evim Güzel Evim" insan evinden uzaklaşınca, nasıl da kıymetini anlıyor değil mi?
Tatile bile gitsek, en çok bir hafta sonra evim gözümde tütüyor.
Daha önce küçüklerini yaptığım evlerin bir de büyük yastık şeklinde olanlarını çalıştım.
Ben pek beğendim, bilmem siz ne dersiniz? Bunların daha başkasını da çalışayım, kocaman bir mahallem olsun diyorum.
Gerçi Heybeli Adaya Meyra butiğe gittiler ama olsun, ben yine yaparım.
Bana ilham veren, adanın kedi ve köpeklerine selam olsun.






9 yorum:

  1. Merhaba... Mimar olduğunuzu yazmışsınız. İç mimar mısınız acaba? ben önümüzdeki aylarda yeni bir ev kurcam evleniyorum. sormak istediğim bir şeyler var o yüzden dekorasyonla ilgili bilen birinden bilgi edinmem lazım bir konuda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı olsun, mutluluklar dilerim. Ben içmimar değilim, ama mimar olarak size seve seve yardımcı olmak isterim.

      Sil
    2. Teşekkür ederimm. Ev dekorasyonuyla ilgili öğrenmek istediğim şeyler var. Ben tamamen modern olan evleri sevmiyorum. Hani böyle kır evi stili gibi İngiliz tarzı gibi sanırım County tarzı deniyor. Bu tarz beyaz mobilyalarla modern köşe koltuklar, ama yumuşak ve rahatlık ön planda olanlar var ya, birlikte yorumlanabilir mi onu merak ediyorum. Yani biraz modern yorumlanmış country tarz olabilir mi? belki dekorasyonla ilgilenen ve bilgi sahibi olan başka arkadaşlarda buradan fikirlerini paylaşabilirler.

      Sil
    3. Uzun zamandan beri tek bir stil belirlenerek yapılan dekorasyonlardan ziyade, tarzların karıştırılmasıyla yaratılan stiller çok trend. Eskitilmiş ahşap dolaplar ile modern minimal çizgide kanepeler, ya da klasik berjer koltuklarla, cam hatta metal sehpalar vb. Ben size Google'de "country home decoration" başlığı ile arama yaparak ilgili görsellere göz atmanızı tavsiye edeceğim, bence sorunuzun cevabını bulacaksınız. Sevgilerimle...

      Sil
  2. İnanılmaz güzeller yaa, mahalle fikri süper görmek isterim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda merakınızı gidermek dileğiyle... Çalışmak için zaman yaratmalıyım :)

      Sil
  3. Bunlar harika olmuş.Çok güzel olmuşlar çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. kullandığınız kumaş türü nedir acaba ?

    YanıtlaSil