10 Haziran 2014 Salı

2014 Yaz Çantaları


2014 yazı için yeni çantalar çalıştım. Bu kumaşları daha önce kullanmamıştım. Yeni koleksiyonum çok çeşitli yerlerden derlendi. Cuma pazarından, perdecilerden, döşemecilerden ve tabii mefruşatçılardan. Zaten işin en zevkli tarafı da bu. Kumaş almak. Kendimi mavi sakal gibi hissediyorum. Dolaplar dolusu kumaş kumaş kumaş. Doyamıyorum. Sonrası kes, biç, dik, daha sıkıntılı bir dönem. Ama sonuç ortaya çıkınca, tadından yenmiyor.
Evet yeni sezon çantalar beğenilerinize sunulur.








7 yorum:

  1. sahiden çok güzeller,eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Kuşlu olan ayrı bir güzel olmuş sanki;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Bu desen beni, benden aldı. Oldukça pahalı bir kumaş olmasına rağmen, gözüm hiç bir şey görmedi. Hemen aldım.

      Sil
  3. harika çok beğendim tasarım çantalara bayılıyorum sizi takibe aldım :)

    bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim, elinize sağlık, bu kumaşların cinsi ne acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farklı kumaşlar kullanıyorum. Ama çoğunlukla DAC (dak keten) denilen perdelik kumaşları tercih ediyorum.

      Sil