23 Eylül 2012 Pazar

Kışa Doğru Çantası...


Yavaş yavaş kış geliyor. Dolayısıyla yeni üretimlerde renkler koyulaşmaya başladı.  Bu siyah çantayı yaparken, yine de öyle dümdüz siyah içime sinmedi, en azından sapların iç kısımlarında puanlı kumaş kullandım. Malum bu yıl çok moda. Ayrıca ön kısmına fiyonk hazırladım. İstendiğinde çıkartılabilir şekilde. Böyle orta boy ve küçük çantaların içinde kalın keçe kullanmak gerekiyor(muş). İri çantalarda ise sıkıştırılmış elyaf iyi oluyor. Önce elyafla yaptım, sönük durdu. İçime sinmedi, tekrar keçe koydum.  Bir de şu fermuar işi, çok uğraştırıyor beni. İki gündür bununla uğraşıyorum. Tabii her yapılan sonuçta tecrübe oluyor, bundan sonrakiler daha hızlı olacaktır, umarım.

4 yorum:

  1. Çok beğendim.Puantiye kumaşı, fiyongu ile çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok sevimli olmuş kurdalesi ( : insan bir işe başladımı yaptıkça öğreniyor eminim diğer yaptıklarıızla daha da ilerliycksiniz. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir dizayn, kumaş seçimleri çok hoşuma gitti, ellerinize sağlıık :)

    YanıtlaSil