9 Şubat 2017 Perşembe

Bebek Yelekleri


Güllü Yelek


Merhaba Arkadaşlar, çok uzun zamandır bloğumla hiç ilgilenmemişim. Şimdilerde İnstagram modası çıktı ya. Bütün millet orada sanki. İnstagramda " hlygencay" veya "Hülya Gençay" olarak çıkıyorum. Beni takibe alırsanız ben de derhal takip ediyorum sizi. Daha ne marifetlerim var. Hepsi orada. 

 

Size çok sevgili arkadaşımın torunu için yaptığım 2 yeleği göstermek istedim. Renklerden de anlaşıldığı üzere torun kız. Yukarıdaki modeli pintereste buldum. Klasik yelek ve hırkalar gibi boyundan başlanıp yekpare örülüyor. Koltuk altına gelince malum kolları ayırıp bir kaç sıra haraşo yapıp kestim. 



Rokoko işini daha önce,  internette videolu anlatımlardan öğrenmiştim.


Çiçekli Kundak Yeleği



Bu yelek yine internette uzun uzun anlatılıyor. Ben Derya Baykalın videosundan yaptım. Kundak yeleği diye geçiyor. Bu yelek daha önce ördüklerimden elimde kalan yünlerle yapıldı. Onun için iki renkli, beyaz kısım gözüme boş bir tual gibi görününce haydi bir resim çizeyim dedim. Nakışla çiçek bahçesi yaptım. 


Ya bu patiklere ne dersiniz. Muhteşem oldu bence, nasıl sevdim anlatamam, belki büyüğünü kendime bile yapabilirim.




4 yorum:

  1. çok şirin olmuşlar ellerine emeğine sağlık canım benim.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Bn 40 ilmek başladim kundak yelegi bu model gozume kucuk gorunuyor bebegim yok hevesten yapiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malum adı kundak yeleği, yeni doğan için büyük bile geliyor.

      Sil