11 Ekim 2012 Perşembe

Artık benim de bir ödülüm var.


Çok hoş bir etkinlik var bu alemde. Amaç izleyici sayısı 200 kişinin altında olan bloglara destek olmak, tanıtımlarını sağlamak. Seçilen blog sahibi, kendi gibi izleyici sayısı 200 kişinin altında olan 5 blog sahibine ödül gönderiyor.

birazondan-birazbundan blog sahibi, sevgili ummucan'a  çok teşekkürler. Seçtiği beş blog arasında ben de varım. Kendisine çok teşekkür ederim.
Ama ne mutlu ve ne zor bir görev verdi bana. Belki yüzlerce blog takip ediyorum.  Çok marifetli ve çok güzel işler yapan arkadaşlarım var. Ben her gün hepsini çok severek izliyorum. Arasından 5 tane seçmek çok zor. Neyse ki pek çoğunun izleyicisi 200'den fazlaymış.
Aşağıda  seçtiğim 5 bloğun listesi:





2 yorum:

  1. Hayalcim ben geldim çok teşekkürederim beni seçtiğiniz için.Bu arada sevgi ağacına bir yaprakta sen olurmusun etkinliğime katılırsanız sevinirim...sevgiler..

    YanıtlaSil