13 Mart 2012 Salı

Merhaba,

Kendimi bildim bileli, yarattığım her zaman diliminde, hobilerimle ilgilenmeye çalışıyorum.

Bunlar beni çok heyecanlandıran, mutlu kılan küçük anlar. En sevdiğim zamanlar ise geceleri, internette gönlümce gezinmek. Böylece tanıştım, leyya-craftmania, kapkaracamdankelebek, hayallerini gerçekleştirme cesaretini gösteren banucabirseyler gibi hobi severlerle. Daha niceleri var, zaman içinde onlardan da bahsederim, hele biraz alışayım :)
Hepiniz, "Ev Hali"me hoş geldiniz :)

2 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun.
    Bloguna misafir oldum ve çalışmalarını çok beğendim.
    Yeni paylaşımlarını heyecanla bekliyor olacağım.
    Keyifli bir gezinti yaptım paylaşımların arasında:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Sana cesaret verenlerin içinde olmak ne büyük bir mutluluk benim için :) Böyle güzel ürünlerini paylaşmanda minik bir payım varsa ne mutlu bana, iyi ki katılmışsın aramıza, hoşgeldin :)

    YanıtlaSil