23 Nisan 2012 Pazartesi

Çaput ağacında Düğmeler


 Çaput ağacına şimdi de düğme bağladım :))  Peçete kaplama tekniğini çok sevdim, ahşaplar, sabunlar derken sıra düğmelere geldi. Üzerine sprey vernik, sonrada 40 kat vernik sürdüm. Bilmiyorum yıkanınca ne olur? Umarım bozulmazlar.

                                  
  Gonca güller özellikle çok güzel oldu.

Bu çilekleri çocuk giysilerinde kullanmayı düşünüyorum.

Çilekler ve çilek çiçekleri kombin yapabilirim.


Bunlarda dev düğmeler, çanta kapama olarak kullanabilirim.
Plaj çantalarında ya da portföy çantalarda güzel olabilir.


2 yorum:

  1. merhabalarr:)
    ne hoş,ne cici bir sayfa bu böyle..
    kayboldum satırlarınız arasında..
    :)
    emeğinize sağlık..
    takipçinizim.
    ben de beklerim sayfama,arzu ederseniz elbette.
    sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunuzun takipçisiyim. güzel temennilerinize çok teşekkür ederim.

      Sil