9 Nisan 2012 Pazartesi

Kara kediden güzel haberler var !


Pazar günü gezerken Galata'da, akşamın alaca karanlığında, tanıdık bir ses geldi kulağıma. "Maaavvv, maaavv". Bir de baktım bizim kara kedi. Bir direğin dibinde, yanında beyaz bir kız kedi... "Bak! dedi, bu benim aşkım, hayatımın kadını" çok mutluydu, ağzı kulaklarında. "Ne güzel" dedim içimden, "doğrusunu bulmuşsun, boşu boşuna beklerken kuledeki dünya güzelini, kaçırıyordun, seni seven dengini"...

 (Bu saat yeni yılda bize hediye edilen promosyon bir saatti, ben de bu stickerle hem firmanın ismini kapattım, hem de saati süsledim. Bu aydınlatma direğinin formu da çok hoşuma gidince, yanına onu da yapıştırdım.)




1 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, ellerine ve fikrine sağlık.
    Kedişler çook tatlı:)
    Sevgiler.
    not: kelime doğrulamayı kaldırırsan yorum yazmak daha keyifli hale gelir:)

    YanıtlaSil