24 Ağustos 2012 Cuma

Ah İstanbul! Çantaları 3. etap



Ah İstanbul! çantalarına bir yenisini ekledim. Gitgide daha hızlı ve başarılı sonuçlar almaya başladım. Son yaptığım çanta  10marifet sergisine gitti. http://10marifet.org/etiket/10marifet-sergisi/
 Bu sergide satılacak olan olan ürünlerden elde edilecek gelir, korunmaya muhtaç çocuklar için  KORUNCUK'a bağışlanacaktır. http://www.koruncuk.org/


 
En üstteki fotoğrafta daha önce kızıma yaptığım çantayı hatırlıyorsunuzdur. Yapıldığından beri devamlı kullanıyor. Gördüğünüz gibi yenisiyle aynı duruyor, bozulmadı yani :)))

11 yorum:

  1. İstanbul temalı harika çantalar..ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. Paris de güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen denerim. Şu anda İstanbul dışındayım, döner dönmez hemen.

      Sil
  3. Bu cantalar bir harika! Ben Amerika'da yasiyorum burada satmayi denerseniz inanin kapisilir...e-bay yada amazon da sansinizi deneyin derim...

    bende bloguma beklerim:) bilginanneler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Güzel önerilerinize çok teşekkür ederim. Bu siteleri deneyeceğim. Ben yabancı dil bilmediğimden, kızımdan yardım almam gerekiyor. Sizin bloğunuza izleyici oldum. Çocuğunu büyütmüş bir anne olarak, neden benim zamanımda böyle paylaşım plaatformaları yoktu diye hayıflanıyorum. Ne kadar doğru saptamalarınız var. Biz hiç farkında olamadan büyüttük. Sevgilerimle, devam...

    YanıtlaSil
  5. çantalar çok güzel olmuş bayıldım ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok ama çok güzel!

    bana da beklerim: http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. ewt cok guzel olmus ellerınıze saglık.. benım sevgılım ıstanbul hayranı cok begendım boyle bı hedıye arıyordum nasıl elde edebılırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "hlygencay@gmail.com" adresinden bana ulaşabilirsiniz. Ayrıntıları konuşuruz.

      Sil