24 Aralık 2012 Pazartesi

Dekoratif Ahşap Boyama KUTU


Bir süredir  "Dekoratif ahşap boyama" atölyesine devam ediyorum. Sevgili Mehtap Kaya'dan adresini aldığım, Şermin Hanımın atölyesine gidiyorum.
Hemen söyleyeyim:  -Mehtap hanım size çok teşekkür ediyorum, harika bir hoca ile tanışmama vesile oldunuz. Şermin hanım tüm tekniklere hakim olmanın ötesinde çok zevkli, çok güzel yönlendiren bir hoca, inanılmaz keyif alıyorum.


Bu kutuyu yeni yıl hediyesi olarak yaptım. Transfer, dekopaj, inka-gold, dekoratif mühür, mum eskitme, yağlı boya eskitme, dantel, inci vs. vs. bir çok tekniğin karışımı.

Renkler tam orjinal değil, içindeki kırmızı güzel bir şarabi. Kutunun üzerindeki sol anahtarı ile aynı renk. Şimdi üzeri verniklenecek.
Veee perdeee !!!

8 yorum:

  1. Hülya hanım çok sevindim hayırlı olsun.Şermin hocam bir tanedir üzerimde çok emeği var,ayrıca ortam ne kadar keyifli değilmi.
    Kutu harika olmuş üzerinde bir sürü tekniği çalışmışsınız ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Kutunun üzerindeki resim seçimi çok güzel içininde farklı boyanması da ayrı güzellik katmış..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. masallahh 10 parmakta 10 marofet..örguden baska bu yeteneklerde varmış demek...coookkk guzel bır kutu olmuşş bayıldım...

    YanıtlaSil
  4. Hepinize çok teşekkür ederim. Mehtap hanım hakikaten çok keyifli bir ortam, hele bahçe mevsimi gelince daha da keyifli olacak sanırım. Başak24 üzerindeki resim seçimi hocama ait. Ben de hayran oldum. Örgü Tasarımlar, ben tam bir maymun iştahlıyım. Her gördüğümü denemeye çalışırım. Aslında hiç birinde de uzman olamam, siz aştınız artık, o gelinlik ne öyle :))

    YanıtlaSil
  5. Hi there! I just wanted to ask if you ever have any trouble
    with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard work due
    to no data backup. Do you have any methods to prevent hackers?

    http://iopenlife.com/AugustinaB
    Feel free to surf my web-site shamwari

    YanıtlaSil
  6. Çok gzüelmişşşşşş, içini açınca da çıkıyoryaa o kız figürü ve resimler çok şaşırdı ve bayıldım. Elelrinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Bloğunuzu 10 marifet sayesinde keşfettim.Emekleriniz çok güzel.Ellerinize sağlık.Bende yeni bir blog yazarıyım.Yorumlarınız için ben de beklerim.
    http://butikrabia.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Harika çalışmalarınız var.Onmarifette sayfanızı gezdim sonrada bloğunuza geldim. Yaptıklarınızın hepsi birbirinden güzel ve zevkli emeğinize sağlık. Bende bir süredir ahşap kursu alıyorum. Benim çalışmalarımı görmek isterseniz bloğuma beklerim.Hoşçakalın...

    YanıtlaSil