12 Mart 2013 Salı

Uzay Yaratıkları (Keçe oyuncak)

 
Korkmayın, yıldız savaşları falan çıkmadı. Uzaydan misafirlerimiz var. Şu damla şeklinde olanlar Mars'tan, eflatun olan Jüpiterden, siyah adam ise UFO ile geldi, nerden geldiğini henüz öğrenemedik... 
Sadece bizleri merak ettikleri için gelmişler.
 Kendileri benim misafirlerim, yakında yeni evlerine gidecekler.
 
 
Bunları tasarlamak çok rahatlatıcı, istediğiniz kadar saçmalama hakkınız var. Uç, uçabildiğin kadar. Ben de bu kadar uçabildim. "Star wars" filminin teması eşliğinde beğenilerinize sundum...  

7 yorum:

  1. ayyyy ne kadar sevımlı bunlarr...

    YanıtlaSil
  2. çok tatlılar gerçekten.Bloğunuzu çok beğendim(inceledim epey)

    Takipçinizim artık:)

    http://esraninelleri.blogspot.com/

    Bende beklerim.

    YanıtlaSil
  3. böyle saçmalamalara can kurban zira çok sevimliler:)

    YanıtlaSil