4 Mayıs 2013 Cumartesi

Yaz 2013 Çantaları (1)


Bu yazın çantalarına giriş yaptım. Kadırgalı kumaş yeni çıkmış, çini desenlerinden esinlenmişler, benim çok hoşuma gitti.

İşte çini tabak
 


Geçen ay Mardin'e gitmiştim ya... Kumaşçılar çarşısına gidip, o çok sevdiğim Mardin'e özel bir kumaş aradım, aradım, sonunda bu İstanbul sülieti olan kumaşı buldum. Gerçi desen çok hoşuma gitti, kot ile güzel kombinlendi, ama Mardin hevesim kursağımda kaldı.




Geçen yıl kızıma çanta yaptığım  pop-art kumaştan, bu yaz da çanta yaptım.


Çantalar yeni açılmakta olan bir mağaza için Heybeliada'ya gitti. Umarım sahiplerine uğur getirir, bol kazançlı olur.



Fotoğraf dükkandan sokağın görüntüsü, henüz adı yok, içi düzenleniyor.
Tamamlanınca iç fotoğraflarını da paylaşacağım, çok özel ve harika bir dükkan olacak.


8 yorum:

  1. çantalara hayran kaldım hele desenlerine.ellerinize sağlık.hele bu emeğin böyle değerlenmesine sizin adınıza daha çok sevindim.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım ilgi görür.

      Sil
  2. çook güzel olmuşlar. ellerinize sağlık. kadırgalı kumaşı da Mardinden mi aldınız. İstanbul'da bulabilir miyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'dan aldım. Kadıköy'de Evkur'un yanındaki sokakta, Bursa İpek'in yanındaki kumaşçıdan.

      Sil
  3. Harika çantalar Hülya Hanım, ellerinize sağlık, kumaş desenlerini de çok güzel seçmişsini, bayıldım vallahi, özellikle de kadırgalıya :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ♥ Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil