26 Ağustos 2013 Pazartesi

Minik kedi "Hamuurrr"...


 Bunca yaş yaşamak bana "büyük konuşmamak" gerektiğini hala öğretmemiş. Ben bu kedi köpek merakını bir türlü anlayamazdım. Adeta insanları saran bu çılgınlığa biraz müstehzi bir tavırla, bıyık altından gülerdim.
Ta ki kızım minik bir kediyi (yukarıda görünen) sahiplenene ve bayram tatilinde seyahate giderken bize bırakana kadar. Önce bizi çok sıktı, yazlıkta her yer açık, dışarı çıkmak istiyor. O kadar küçük, bir de emanet kaybolacak diye korkuyoruz. Aramızda bir mücadele sormayın. Bir gece bulunduğu odada canhıraş miyavlamalarla uykumuzdan fırladık. Hemen yanına gittik, yavrum oyuncağı ile oynarken oyuncağın ipiyle bacağını yatağın bacağına dolamış, çıkamıyor, kurtulmaya çalıştıkça bacak zorlanıyor. Hemen ipi kesip kurtardık. Öyle korkmuştu ki, küçük bir çocuk gibi kucağımıza büzüldü, inliyor. O bir kırılma noktası oldu, artık onu bir hayvan gibi değil çocuğumuz gibi görmeye başladık. Önceleri aksayarak yürüyordu, sakatlandı diye çok azap çektik. Neyseki ertesi gün düzeldi. Anladık ki biz nerdeysek o da orda olmak istiyormuş. Evin içinde onun yanında olacağımız şekilde bir düzen kurduk ve 11 gün mutlu bir şekilde yaşadık.
Şimdi onu özleyip ziyaretine gidiyoruz. Kızımızdan fotoğraflarını istiyoruz. Bu hafta sonu birlikte tekrar geldiler, artık eve iyice alışmış, her yeri öğrenmiş, biraz daha büyüdüğü için kontrollü olarak bahçeye de çıkarttık. Sarmaşıklara tırmandı, en kuytu köşelere girdi, karınca, kelebek hatta arı kovaladı. Arı sokacak diye korktuk, ama neyseki bir şey olmadı... şimdi şehrin her yerinde minik kediler dikkatimizi çekmeye başladı, bir farkındalık geliştirdik, mümkün olsa hepsini sahiplenmek isterdik. Tüm kedi köpek seven dostlarımdan özür diliyorum. Artık ben de onlara bayılıyorum. Sevgilerimle...



8 yorum:

  1. ne kadar da sevimli. Evimde beslemesemde bayılıyorum kedi ve köpeklere.Hele de yavruları aman Allahım insanın içine sokası geliyor. Ne güzel size kısa sürede olsa misafir olmuş.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kedi beslemek sandığımızdan daha kolaymış, çok temiz bir hayvan. Küçükten alınırsa eğitmek te mümkün. günde yaklaşık 20 saat uyuduğu için çalışan insanlar da kedi besleyebilirmiş. hararetle tavsiye ederim. Sevgilerle...

      Sil
  2. Nayramda biz de bir kedi aldik,almam olmaz daha istemem derken sokakta kalmis ac susuz o canliya kiyamadik eve aldik,bende paylasayim insaAllah bizimkinin ismi Naciye :)) cok tatlilar ya SubhanAllah..sevgilee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısınız, küçük bir bebek gibi tatlılar. Güle güle büyütün.

      Sil
  3. Maşallah, çok tatlı şeker patili ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patileri çikolata rengi, hakikaten çok tatlı.

      Sil
  4. Merhaba,
    Yeni takipçinizim, ben de beklerim :)
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık ben de sizi takip ediyorum. Çok güzel şeyler paylaşıyorsunuz. Herkese tavsiye ederim.

      Sil