22 Eylül 2013 Pazar

10 marifet'in Düzenlediği İstanbul Blogger'lar kahvaltısı

 
"10 marifet"in organize ettiği İstanbul'lu bloggerlar buluşması, dünyalar tatlısı ( bir o kadar güçlü, bakınız aşağıdaki foto)  ev sahibelerimiz, Fidan ve Filiz hanımların Arnavutköy'deki o muhteşem Hobi evinde gerçekleşti. Bloglarını takip ettiğim ama sadece işleriyle tanıdığım bir çok dostla şahsen yeniden tanışmak, uzun uzun sohbet etmek şansını yakaladım. Ya da gözden kaçmış, izlemeye alınmamış bazı blogları da keşfettim. 

 
Fidan ve Filiz hanımlar, ikiz kardeşmiş. Ailelerine ait olan ev restore edilmiş, üç katlı tarihi bir yapıydı ve manzarası doyumsuzdu. Sofralar özenle hazırlanmış, hiç bir ayrıntı atlanmamıştı, her şey son derece lezzetliydi. Yani anlayacağınız beş duyumuza da hitabetti.
 E bir de ruhumuzu doyurduk, daha ne isteyeyim, çok mutlu oldum doğrusu.
 
 
Bu organizasyona İzmit ve Bursalı blogger dostlardan da katılanlar vardı. Bundan sonraki tüm organizasyonları kaçırmak istemiyorum. Herkesi de bekliyor, yeni arkadaşlarla tanışmak için sabırsızlanıyorum.

 
10 marifetin özverili, hatırnaz yöneticileri, sevgili Aylin ve Ceren'e ayrıca çok teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. Hulya Hanim cok guzeldi degil mi?Sizinle tanistigima da cok memnun oldum.Bu organizasyonloarin yenisi olsun daha doya doya sohbet edelim,yeni blog arkadaslari taniyalim ne iyi olur :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. merhaba Hülya hanımcım,
    Filiz de ben de sizi çok sevdik.ne güzel şeyler yazmışsınız,çok teşekkürler.
    ev kapı önü ağırlığının workshopuna haber verin demiştiniz. veriyorummmm :) bu pazar yani 6 ekimde saat 11-14 arasında olacak. bilgileri bloğumda ve facede paylaştım.inşallah gün size uyar.aslında cumayı da düşündük.4 ekimi yani.siz hangi gün uygunsa lütfen haber verin.sevgiler

    YanıtlaSil