7 Eylül 2012 Cuma

Mevsim biterken kısa bir TATİL! :))


    Bu hafta, henüz tatil yörelerinden el ayak çekilmeden, kısa bir kaçamak yaptık eşimle. İklimler değişip, havalar fazla ısınmaya başladığından beri, çok güneye inmeden kuzey Ege'de ve çoğunlukla da Eylül, Ekim aylarında tatil yapmayı tercih eder olduk. Tabii yaş almanın bir iyi yanı da, artık çoluk çocuğun okul derdi kalmaması, daha bol zamanının olması galiba. Çanakkale, Assos'un Sokakağızı ve Babakale'nin Aklimanına gittik. Assos merkezde ve Kadırga koyunda çok defalar tatil yapmıştım, ama bu bölgeyi bilmiyordum. Çok, çok beğendim, hele deniz, hele deniz, tadına doyulmazdı...
     Dönüş yolunda daha feribottan inmeden, telefonlarımız çalmaya başladı, işler yağıyor, pazartesi gününden itibaren yoğun bir haftaya başlayacağız yeniden.
     Ben şimdilik bu hafta sonunu tatil anılarımla geçirmek ve başka bir şey düşünmek istemiyorum. Anılarıma sizi de dahil etmek istedim, işte bir kaç fotoğraf.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder