12 Eylül 2012 Çarşamba

Yazın Topladığımız Deniz Kabuklarını Değerlendirelim


Yıllar önce sahaflardan bir hobi kitabı almıştım. Adı "Vıctorıan Crafts", yazarı Carolıne Green. Geçenlerde kütüphanemde kitap dikkatimi çekti. Bu günkü aklımla yeniden inceledim. Çok güzel geleneksel sanatlarla ilgili projeler var içinde. Yaza veda ederken bir çoğumuz bu yaz kıyılardan deniz kabukları topladık. 
Deniz kabuklarıyla ilgili projelerden örnekler:





Bu yukardaki kutunun şeması.

Bunlarda başka kutu şemaları. Fotoğrafların üstüne tık, tıklayınca büyüyor. Buradaki numaralar 2. fotoğraftaki kitap sayfasındaki kabukların numaralarını ifade ediyor.



5 yorum:

  1. deniz kabukları ben de toplarım amadaha birşey çıkmadı ortaya:))))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve şık fikirler..Deniz kabukları toplayanlar bu şekilde değerlendirebilir..Paylaşım için teşekkürler.)

    YanıtlaSil
  3. Deniz kabuklarına her zaman hayran olmuşumdur. Tatilden toplar toplar getiririm ama hiç değerlendiremedim. Tatil anıları azalmaya başladıkça, silme süpürme sırasında birer ikişer atılır gider. Aslında en minikleriyle mücevher etkisi yaratılabilir, takıda çok rahat kullanılabilir diye düşünüyorum. Daha büyük boylarıyla çanta süslenir, dekorasyonda kullanımını daha iddialı. Evin genel havasına uydurabilmek bencileyin herkesin harcı değil:)) Çok güzel paylaşım olmuş yine. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Hayal gücünün sınırı yok. Her yerde ve her şekilde kullanmak mümkün.Yaratıcı blogcular bence çok daha güzellerini tasarlayacaktır :)

    YanıtlaSil