26 Ekim 2012 Cuma

Bu Bebek neyle yapılmış? :))

 

Geçen gün ne yapsam, ne yapsam, dikiş, mikiş için, evi dağıtmayayım, yarın bayram diye düşünürken, buzdolabında 6'lı yumurta kabı gözüme çarptı. İnternetten bir zamanlar kaydetmiş olduğum yumurta kabından bebek yapımı geldi aklıma, ben de biraz kopya, biraz uydurma, bu bebeği yaptım. Kızım görür görmez "aaaa bu Souht Park'taki Kyle Broflovski" dedi. Dikkatli bakınca ve resmini kopyalayınca, ona hak verdim. Ben hiç böyle düşünmemiştim, tamamen tesadüf.

SOUTH PARK
Kyle Broflovski
Kyle çetenin zekisi. Herkes onunla Yahudi olduğu için dalga geçer. En iyi dostu Noel Boku: Mr. Hanky`dir. Ayrıca her bölümde tekrarlayan "You, bastards!" repliğinin sahibidir.  Diğer çocuklardan farklı olarak bir fil beslemektedir.








 Bu internetten bir zamanlar aldığım örnek resim. Daha önce hangi bloktan aldığımı kaydetmediğim için kaynak gösteremiyorum, üzgünüm.  Bence çocuklarla yapılacak güzel bir geri dönüşüm projesi.












2 yorum:

  1. Yeğenimin çok sevdiği bir dizi bu, hakikaten benzemiş, eline sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dizi çok enteresan, çizgi film olmakla birlikte, ince ince sosyal eleştirileri olan bir dizi.

      Sil