28 Ekim 2012 Pazar

Hello Kitty ördüm

Yasemin-Kale bloğunda, amigurumi Hello Kitty yapımını çok güzel anlatmış. Doğa'yı bize bıraktıkları bir akşam, oyalamak amacıyla: bebek, oyuncak yapan blogları gösteriyordum.  "Hala! bana Hello Kitty ör, lütfen, lütfen ..." diye tutturunca... Ne yapabilirim, onu kırmam mümkün mü? Yasemin Hanımın "Her çocuğun bir örgü oyuncağı olmalıdır." cümlesi de beni etkiledi. Bir bulaşmadığım bu iş vardı. Tığ işinde pek tecrübeli olmadığım için, tarifleri tam olarak anladığımı söyleyemem. Biraz ölçüleri kendime göre ayarladım, biraz resimlere bakarak uydurdum. Veeee nihayet bayramda sahibine ulaştı :))



6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Çocuklar mutlu olsun bize yeter:)

    YanıtlaSil
  2. öyle çok yakışıyor ki çocukların kucağına... olsun tabiii her çocuğun en az 1 tane örgü oyuncağı:)

    boncuk gözlere maşallah diyim...
    ellerine sağlık, tığ ve şiş işinde tecrubeli olmadığım için oyuncak yapmıştım:) tebrik ederim. çok şeker olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. sayın admin, özellikle en yamuk hallerimizi mi seçiyorsunuz fotoğraflarımızı yayınlamak için? ya da bu bi' tür nazardan koruma yöntemi filan mı? saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. ben kızınız bengisu bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, önce bu güzeller güzeli kıza Maşallah demek istiyorum.Allah esirgesin, ne aydınlık,nasıl yüksek bir enerji.Maşallah.
    Kendinize haksızlık etmişsiniz kuzum, tığ işinde hiç de yabana atılmayacak bir güzel ürün çıkarmışsınız ortaya.
    İzleyicim olduğunuz için teşekkür ederim.Ben de zevkle izleyeceğim sizi artık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil