2 Kasım 2012 Cuma

Yeni Bir Maket


Eşimin mimar olduğundan ve maket yaptığından daha önce bahsetmiştim. Hatta bir çalışmasını burada paylaşmıştım. Bu da yalıtım uygulaması yapan bir firma için yaptığı, maket çalışması. Burada öncelikle uygulamalar hakkında teknik bilgi vermek amaçlanmış. Ama yine de minyatür ve maket ile ilgili hoş ipuçları olduğu kanaatindeyim.

Örneğin kiremitler lazerle kesilip önce kat kat üst üste yapıştırıldı, boyandı ve çatıya tek tek yerleştirildi.



İyi bir çalışma değil mi? Gökte'nin ve Salih'in ellerine sağlık...

8 yorum:

  1. Maketler çok başarılı, harika görünüyorlar.
    Öğrencilik yıllarımı hatırladım.Her projenin maketi de yapılırdı. O zamanki tecrübesizliğimiz ve kıt imkanlar içinde ne kadar zor gelirdi...

    Ama projeden hiç anlamayanların dahi anlayabilmesi için en uygun yöntem maket. Emek verenlerin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. Eşininiz ellerine sağlık. Bayıldım harika olmuş.

    YanıtlaSil
  3. minyatür yapan insanların sabrına hayranım... ellerine sağlık emeği geçen herkesin...

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. MERHABALAR BIR YARDIM BLOĞU YAYINLAMAK İSTERMİSİNİZ :) KENDI BLOĞUMDADA YAYINLADIĞIM LINKINI AŞAĞIYA KOYDUĞUM PAYLAŞIMI BLOĞUNUZDA YAYINLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM:)SEVGİLER:)http://zuutrendss.blogspot.com/2012/11/pamuk-prenses-ve-palyaco.html

    YanıtlaSil
  6. merhabaaa..bende sana geldım canım:))) maket harıka bellı bır profesyonelın elınden cıktıgı....ayrıca ılgıne de tesekkur ederım bır yıl gectı aradan unutmamişsın...sagol...

    YanıtlaSil
  7. çalışmayı atarmızınız

    YanıtlaSil
  8. Nasıl guzel olmusss acaba biz okul projeleri için kullanmak istersek bu ürünleri nereden bulabiliriz

    YanıtlaSil