12 Kasım 2012 Pazartesi

Erkek Bebek Hırkası


Bu dünya tatlısı Eren bebeğin hırkası. Ben öyle çok örnekli örgü, tığ filan bilmiyorum, ama biraz süslemesini beceriyorum galiba. Bu bildiğimiz boyundan başlanan bebek hırkası, dümdüz ördüm. Önce kaplumbağa Volkswagen şeklindeki düğmeleri gördüm, sonra da onlara uygun aplikeyi. Aplike ütüyle yapışan cinsten ama yüne fazla ütü sürmek istemediğim için, tekstil yapışkanıyla yapıştırdım.


Bu arabayı en çok sevmemizi sağlayan "aşk böceği Herbie" filmiydi, hatırlarmısınız? Yıllar sonra yeniden çekildi, ama aynı tadı vermedi galiba. İlk arabam da bu sevimli kaplumbağa idi. Bir hayalim gerçek olmuştu, ama ben acemi, o eski... Ne çok uğraşmıştım, sonunda başa çıkamayıp üzülerek satmıştım. (hayaller, gerçek olunca etkisini kaybediyor, galiba bazı şeyler hayallerde kalmalı :)

7 yorum:

  1. Hırkanın rengi çok güzel..Vosvos ayrıntısında çok hoş olmuş..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. renkde cok guzel süslemesıde canım..hele ptiklere bıttımm:))

    YanıtlaSil
  3. Her şeyin küçüğü çok güzel oluyor bunlarda çok sevimli ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin bir takım olmuş.Oğlum görse hemen tutturur bunun büyüğünü yap bana da diye...

    YanıtlaSil
  6. Maviş maviş çok sevimli çok şirin bir takım olmuş ellerinize sağlık canım..

    YanıtlaSil