12 Aralık 2013 Perşembe

Divitin Çantalar



13-14-15 Aralık.2013 te Arnavutköy'de "Hobi Evi"nde kermes var. Sevgili Fidan -Filiz kardeşlerin tarihi konağında yapılacak kermesin 2. günü olan cumartesi ben de çantalarımla oradayım.
Bilgi için fatmafidanbasaran@hotmail den bilgi alabilirsiniz.
15. Aralık.2013'te de  Beykoz'da CAM OCAĞI VAKFI'nda gerçekleşecek olan kermeste 10marifetçiler hep beraber olacağız. Hem çocuklara, hem büyüklere yönelik bir çok etkinlikde yapılacak. İşte bu etkinlikler için hazırladığım çantalarımdan, divitin kullanarak oluşturduklarım.





  Biliyorsunuz bu kumaştan Cemil İpekçi Azra Akın'nın dünya güzellik yarışmasındaki tuvaletini hazırlamıştı. Ne iyi etmişti, yeniden popüler olmuştu o yıllarda. 
Bu kış kumaş mağazalarında yeniden bir pazen, divitin hareketlenmesi var. Çok güzel desenler çıkmış. Ben de bunu fırsat bildim, 2014'e divitin çantalarla merhaba demek istedim.

Tabii çantalarımın hepsi bunlar değil, daha fazlası kermeslerde ;))

4 yorum:

  1. Ne kadar güzel olmuş,elinize sağlık,pazenin sıcaklığı çok hoş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de çok seviyorum. Bana hep çocukluğumu hatırlatıyor.

      Sil
  2. çok güzel olmuş çantalar. ben bu kumaşlara bayılıyorum. renkleri, desenleri, yumuşacık halleri:))
    elbise diktirmiştim yıllar önce kendime, keyifle kullanmıştım:))
    sizin de elinize sağlık...
    sevgiler

    YanıtlaSil