2 Temmuz 2012 Pazartesi

Şaldan Elbise yaptım


Kızım Goa'dan kendine böyle kocaman bir şal almıştı.Fotoğrafta ikiye katlanmış olarak duruyor, şal olarak çok büyüktü, pek kullanamıyordu. Kumaş güzel bir ipek, bundan bir elbise dikmeyi düşündüm.

Desen gelişigüzel yapılmış bir batik, ama ben elbisenin ortasına gelsin istediğimden kumaşı biraz ziyan ettim.  Bu bir buluz kalıbıydı. Önce kumaşa yerleştirdim.

Daha sonra elbise olacağını düşündüğüm için, ortasını biraz verev yerleştirdim. Eteğe doğru daha bol olsun diye.Tabii boyunu aşağıya doğru biraz daha da uzun kestim.


                                             

İşte sonuç veee, sahibinin üzerinde...



10 yorum:

  1. Ne büyük şalmış o öyle, bir elbise çıkmış.. Ama elbise olunca süper olmuş.. Hem İstanbul temalı çantaya hem de bu elbiseye bayıldım, eline sağlık.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, bu blog alemine de çok teşekkürler. Ne güzel teşvik ediliyorum. İşi gücü bırakıp, sade üretmek istiyorum. Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuş yaa bayıldımmm mutlaka denicem :D
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş .böyle güzel bir kumaş bulmakta oldukça zor .ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Bence burada da kadıköy cuma pazarında çok güzel kumaşlar var. Şaldan dikilmek istenirse sanırım 2 taneden çıkar. Pazarda uygun fiyata, küçük defolu,defosuz şallar da var.

    YanıtlaSil
  6. Sana çok teşekkür ederim canım çok güzel ve de kolay bir elbiye yapımı paylaştın bizlerle ,tam hediyelik bir tasarım yap yap mutlu et:)) çok teşekkürler canım paylaşımın harikaydı

    YanıtlaSil
  7. Evet seri imalat yapmaya çok müsait bir kalıp. Kermeslere de hazırlamayı düşünüyorum. Kalıbın sahibi arkadaşım, boyunda çok farklı şeyler kullanıyor. Deriler, taşlı harçlar vb. hepsi farklı havada oluyor.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş sahibinede çok yakışmış ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.Şalın deseni de çok hoş.İyi günlerde giysin.

    YanıtlaSil