3 Temmuz 2012 Salı

Yine, Yeni, Yazlık Çanta


Ben uzun zamandan beri sevgili Leyya'nın (leyya-craftmania) bloğunu izliyorum. Kendisine çok özenmişimdir. İlk çanta denemem onun aplike Afrikalı kızlarını taklit ederek başlamıştır. Şu anda geldiği nokta çok mükemmel, tekniğini çok ilerletti. Bu özentim, şu kumaşı bulunca yeniden debreşti. Tabii benim daha on fırın ekmek yemem lazım (lafın gelişi, o kadar ekmek şişmanlatmaktan başka ne işe yarar, laf işte, yani daha çookkk deneme yapmam lazım.) Neyse ben de dün bu çantayı kızıma yaptım. İçine en kalın keçeden koydum. Öyle oluncada benim dandik makinede birleştiremedim, elde saya dikişi yaptım. Ama içi boşken bile dimdik ayakta duruyor, kutu gibi bi şey oldu.




Bu da arkası, kızım her gün Anadolu yakasından, vapurla Taksim'deki işine gidiyor. Bende tema olarak Üsküdar vapuru ile Taksim tramvayını seçtim.

7 yorum:

  1. desen çok güzelmiş, şık çanta olmuş. elinize sağlık.
    iyi günlerde kullansın kızınız:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. ama çok güseller...

    ne yap bu amerikan servisleri varya naylon onlardan kullan içine ,askılar için kemer telaları var ortası kalın kenarlarında 1 cm lik dikiş payı olanlardan kullanısın .hem bunu kimse bilmiyor :)yapınca bende bakarım ,kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. Harika fikirler ben de rontgen filmi falan arıyordum. Hemen deneyeceğim, sağol canım.

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim çantanızı, güle güle kullanılsın. Böyle kumaşlar görünce , bir de leyyayı izleyenler olarak depreşiyor insan doğru diyorsunuz :)Gerçi ben hiç yeltenmiyorum, çanta işi zor gibi geliyor bana. Siz çok iyi bir iş çıkarmışsınız bence.Keçe iyi fikir bir arkadaşım da böyle çalışıyor. Ben de bir keresinde ayak kemiği röntgenlerimi koymuştum :)))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hem dik duruşunu, hem kumaşı, hem de çantayı çok beğendim.

    YanıtlaSil
  6. Güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. elinize saglık bende bu yıl bu kumaşların desenlerine bittim almak için seçemiyorsunuz bile okadar güzeller ki hepsinden almak istiyorum zaten oldum olası duck kumaşı sevmişimdir. ben çantalarımın dik durması için perde elyafı kullanıyorum keçeyi andıran bir elyaf bu bahs ettiğim 3m ende metreside 6 tl 1 m dn baya bi çanta cıkıyor ve harika oluyor. zaten duck kumaş bu dik durur ama dediğim elyafla şifonu bile çanta yaparsınız :) ben vualları da çanta yaptım gayet güzel ve tok durdu:P

    YanıtlaSil