28 Eylül 2012 Cuma

Bir Kına Gecesi Davetiyesi


Arkadaşımın oğlu evleniyor. Dilerim çok mutlu olsunlar... Ama ben asıl, kına gecesi için verilen davetiyeyi çok sevdim. İnce uzun içi kırmızı bir zarf içinde geldi. Davetiyenin üzerindeki bu kız çok tatlı, hele duvağı :)


Şimdi kınalar da düğün gibi yapılıyormuş, yemekli ve müzikliymiş. Düzenlenmeyi de organizasyon şirketi yapıyormuş, davetiyede LCV var. Gidip gitmeyeceğimizi önceden haber verecekmişiz.  Bi yaşıma daha girdim, bakalım gece nasıl olacak, izlenimlerimi paylaşırım.

5 yorum:

  1. Allah'ım bayıldım!
    Of ne de güzel ne de güzel.

    YanıtlaSil
  2. Hayalcim doğru diyosun nergismevsimi duygularımıza tercüman oldu blogun çok güzel seninde bu etkinlikte yer almanı isterim mesela kına gecesi kartı çok hoş onu bir kumaşa yapıştırıp gönderebilirsin gibi sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. size nasıl ulaşabilirim.Bu davetıyeyı cok begendım ve fıkırlerınıze ıhtıyacım var:)

    YanıtlaSil
  4. hlygencay@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil