6 Kasım 2013 Çarşamba

İstanbul'da Bir Çay Partisi :)




Pazar günü (3 Kasım 2013) gerçekleşen bloggerlar çay toplantısındaydım. İnanılmaz güzel ve çok eğlenceliydi.
 Sevgili ev sahibelerimiz Fidan ve Filiz kardeşler, nasıl dünya tatlısı, nasıl kibar ve zarif hanımlar. Onlarla dost olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Tabii sadece onlarla mı, tabii ki tüm blogger dostlarla birlikte olduğum için de çok mutluyum.
Bize muhteşem ikramlar yaptıktan sonra, bir de üzerine harika hediyeler armağan ettiler. Sponsorlarımıza çok teşekkür ederiz.
 
 
                            Yargıcı'dan Hindistan cevizli el kremim, kendilerine çok teşekkür ediyorum.

 
Meme kanserine dikkat çekiyoruz. Toplantının en dinamik ve genç hanımefendisi, ben ona bayıldım.


Sponsorlardan gelen hediyelerimiz.

 
Filiz ve Fidan'cığım, çekiliş yaparken. Nasıl da çırpındılar, nasıl güzel ağırladılar bizi anlatamam.
 
 
 
Nefisşeyler blog sahibesi sevgili Nefise'nin baskılı keçeleri, bir sürüsünü satın aldım.
Çekiliş sonucunda özelsabunlar.com dan aşağıda gördüğünüz bu güzel sabunu kazandım. Hemen banyomda yerini aldı.,
Böyle güzel bir günü organize eden, armağanları ve emekleriyle katılan herkese teşekkür ederim.
 
 

5 yorum:

  1. Hülya'cım okurken gözlerim doldu :)
    ne kadar gerçekçi ve içten olduğunu biliyorum, güzel sözlerin için,
    geldiğin için çok teşekkürler :)
    hediyelerini iyi günlerde kullan canım...iyi ki seni tanıdık :)

    YanıtlaSil
  2. Hülya teşekkürler inşallah neler yaptığını da yayınlarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir şeyler yapacak zamani bulmayı çok istiyorum.

      Sil
  3. bu tür davetlere katılmak çok güzel..ve anlam verici..yazını okuyunca gitmiş kadar olduk...:)

    YanıtlaSil